مشاهير

هنا الزاهد: تكشف عن عدم تعاونها مع زوجها احمد فهمي لسبب غريب

هنا الزاهد: تكشف عن عدم تعاونها مع زوجها احمد فهمي لسبب غريب

كتبت:- آيات سلامة

أوضحت الفنانة هنا الزاهد كواليس تعاونها مع زوجها الفنان احمد فهمي في عدد من الأعمال الفنية وآخرها في فيلم مستر اكس والذي عرض في موسم عيد الأضحى حقق نجاحا كبيرا.

كما أوضحت هنا الزاهد في تصريحات تلفزيونية عن سلبيات التعاون مع زوجها في الأعمال الفنية قائله اني ببقى شايله هم معملش اي تصرف يضايقه زي اني ممكن ما يعجبنيش شعري او حاجه في المكياج واقول وسط المشهد اني عايزه مكياج فاحمد يقولي ما خلاص بقى لكن لو ممثل تاني مش هيقول لي كده وانا مبحبش ازعل حد اصلا.

أما عن الايجابيات من خلال تعاونها علقت هنا الزاهد قائلة إنه ببقى خايفه على الشغل ولو عملت مشهد مش حلو زي ما هو مطلوب ممكن يقول لي لو عملتيه كده هيبقى احسن ولكن لو ممثل تاني هيتكسف يقول لي وممكن يديني إيفيهات.

هنا الزاهد: تكشف عن عدم تعاونها مع زوجها احمد فهمي لسبب غريب

والجدير بالذكر أحرجت الفنانة هنا الزاهد المذيع في لقائها التلفزيوني بعدما سألها عن سبب عدم انجابها وجاء سؤال المذيعه هنا الزاهد على النحو التالي اللي يحبه ربه يحبب في خلقه امتى العائلة هتكبر؟ ماجلين الموضوع ولا سايبينها على الله لترد عليه هنا الزاهد قائله والله احنا سايبينها ببركة ربنا ودلوقتي فتره نشوف هنعمل ايه علشان الشغل ومش عارفين ايه اللي جاي فيه ايه انت محسسني انك طنط اللي بتسأل ايه بقى؟.

تعرف أيضاً علي – إنچي وجدان تعود للسينما .. تعرف على أحدث المنضمين لفيلم “بلموندو”

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock