مشاهير

حورية فرغلي: أنا أصلا مبصاحبش اكيد مش هعرف راجل متجوز..

حورية فرغلي: أنا أصلا مبصاحبش اكيد مش هعرف راجل متجوز..

كتبت:- آيات عاطف سلامة

أوضحت الفنانة حورية فرغلي حقيقة علاقتها بالمطرب حسن شاكوش، مطرب المهرجانات الشعبية بعد تصريحات طليقته ريم طارق امس حول علاقة طليقها باحدى الفنانات.

وبدأ الجمهور يخمن الاسم وكشفت حورية فرغلي، والله عمري ما شفت حسن شاكوش ولا اعرفه شخصيا، تابعت تصريحات طليقته أن الحرف الثالث من اسم الفنانة راء مش حوريه بس ما في شيرين انا اصلا مبصاحبش اكيد مش هعرف راجل متجوز، وانا مش كده خالص مع احترامي لـ شاكوش انا مش بتاعه الكلام ده اخري صداقه، ولكن انا عمري ما شفتوش حتى بسمع بنت الجيران اللي هي مش عليها صورته ولو الموضوع انتشر بالشكل ده هرفع قضية تشهير.

أوضحت ريم طارق طليقة مطرب المهرجانات حسن شاكوش تفاصيل مثيرة، بشأن طلاقها منه غيابيا وأضافت خلال لقائها مع الاعلاميه بسمه وهبة في برنامجها 90 دقيقة كنا في نهار رمضان كان في ممثله مشهوره عندها مشكله صحيه، راح آكل معها في الشاليه بالعين السخنه، ولما رجع البيت كتبت له وصلت يا حبيبي .. وبينهم علاقه.

تابعنا أيضاً علي..

حورية فرغلي: أنا أصلا مبصاحبش اكيد مش هعرف راجل متجوز..

كما أكدت ريم خلال حوارها مع بسمه وهبه في برنامج 90 دقيقه على قناه المحور: قعد 30 يوم في شهر رمضان اشوف حاجات زي كده مختلفه وفي وقت من الأوقات الفنانه دي حبت تسمعني صوتها، كانوا مع بعض وقعدت تضحك حلال عليها والحرف الثالث من اسمها هو الراء لترد عليها بسمه وهبه قائله ما ترجعيش لحسن.

تعرف أيضاً علي – طليق “نسرين طافش” يعلن ارتباطه بعد انفصالهم بيومين

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock