مشاهير

أسمراني عيونه سمرا .. كلمات إعلان أورنچ لرمضان 2024

أسمراني عيونه سمرا .. كلمات إعلان أورنچ لرمضان 2024

كتبت:- يوأنا ملاك

طرحت شركة الإتصالات أورنچ إعلانها الرمضاني لهذا العام، وذلك عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الإنستجرام، وعلقت قائلة: “أصلنا واحد .. طبعنا غالب .. هنفضل دايمًا مع بعض .. رمضان كريم”.

أسمراني عيونه سمرا .. كلمات إعلان أورنچ لرمضان 2024

تفاصيل إعلان أورنچ لرمضان 2024

وجاء الإعلان بالتعاون مع المطرب الشهير حسين الجسمي، وطوال الفيديو يتحدث عن جدعنة المصريين التي لا توصف بكلمات، وتحدث عن أهل النوبة، والصعيد، وبدأ في إبراز مواقف خاصة من حياة المصريين يتعرضوا لها يوميًا، وظهر في نهاية الفيديو الفنان أحمد عز ودخل ليفطر معهم على مائدة إفطار في الشارع، وختم الفيديو بكلمات قليلة تبرز رسالة أورنچ من الإعلان،وهي: “طول عمرنا أصلنا واحد .. وطبعنا غالب .. وهنفضل دايمًا مع بعض .. أورنچ دايمًا معاك”.

تعرف أيضًا على – عصام عمر وركين سعد يتألقوا في إعلان هايد بارك لرمضان 2024

أما عن كلمات الإعلان فجاءت على النحو التالي: “ابن نكتة يقطعك .. ولما يزعل يوجعك، ولما تستجدع معاه .. ده اللى ل السما يطلعك، اسمراني عيونه سمرا .. واد جدع وراضي ورجولة، فاهلوي يفهمها طايرة .. يدخل القلب بسهولة، ده اللى بيدمع في فرحه .. ده اللى بيتريق على جرحه .. وإن ضايقته بالطريقة .. عادي بردو يزعلك، أما لو مريت بضيقه هو بس اللى هينفعك، دايمًا معاك .. في واقفة .. زنقة .. خروجة حلوة .. دايمًا معاك .. تناديله في مشكلة .. متاخدش غلوة .. قاعدة على القهوة .. ولا سفرية .. واقفة عالناصية .. بينا أغنية”.

تابعنا هنا أيضًا .. 

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock