مشاهير

أحدث ظهور لـ اسما شريف منير صدم الملايين

أحدث ظهور لـ اسما شريف منير صدم الملايين

كتبت:_ يوأنا ملاك

اسما شريف منير أثارت الجدل عبر أحدث ظهور لها من خلال تطبيق الإنستجرام، حيث ظهرت وهي في إحدي مراكز التجميل وكانت جالسة تحلق شعرها بماكينة حلاقة.

أما عن إحساسها وهي تحلق شعرها فقالت: ” ده جنان حاسة أني بعمل شئ جديد، شعري بيقع لأني عندي الغدة مش مظبوطة الحمدلله، وحاولت أعالج شعري بكل الطرق ولكن بيقع بردو فعملت حاجة جديدة وشعري هيرجع يطول تاني، عايزة اكسر جوايا حتة التعلق بالشئ، وقربتي عملت كده ورجع يطول تاني، حتي شعري نفسه كان محروق لما عملت كده حسيت بحرية”.

شاهد مقطع الفيديو من هنا…

على الجانب الآخر في أغرب تصريح لى “اسما شريف منير” كان عبر حديثها في برنامج عرب وود فقالت: “ادعولي اتجوز تاني انا شخصيا عمري ما هتخلي عن فكرة الحب والجواز، ده حقي وحلال ربنا”.

أحدث ظهور لـ اسما شريف منير صدم الملايين

تعرف أيضاً على – مدحت تيخا يتعرض لحادث في الساحل الشمالى

و الجدير بالذكر أن “اسما شريف منير” نشرت منذ فترة صور لها برفقة ابنتها وطليقها عبر حسابها على إنستجرام وعلقت: “كل حاجة في الدنيا بتهون لما بشوفك في لحظات نجاحك هنفضل دائما في ضهرك لحد لما نعجز أنا وبابا يارب يدينا الصحة ونشوفك في أعلي الأماكن وتحققي كل أحلامك بنحبك يا حياتى”و أكملت عن طليقها:” هفضل أشكرك طول عمري على نبلك ووجودك في حياة بنتك عشان انت من أرقي الأشخاص القليلين في الدنيا.. ربنا يخليك ليها وتفضل ضهرها وسندها”.

تابعنا هنا أيضاً …

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock