مشاهير

جوري بكر توجه رسالة لمتابعيها: أنتوا متعرفوش ربنا خد مني أيه ..

جوري بكر توجه رسالة لمتابعيها: أنتوا متعرفوش ربنا خد مني أيه ..

كتبت: يوأنا ملاك

نشرت الفنانة جوري بكر عبر حسابها على الانستجرام رسالة تتمناها من جمهورها.

وكان محتوي هذه الرسالة: “خليكم مقتنعين دايما أن مش كل اللي بتشوفوه حقيقي .. ومش كل اللي بنزله حقيقي .. ممكن ورا الصورة والضحكة اللي منزلاها الكواليس بتاعتها .. كانت كسرة وغضب وعياط وتعب نفسي وجسدي وحاجات تانية كتير”.

وأكملت: “رسالتي اللي عايزة أوصلها أن مافيش حد يحب يشارك الناس اللي بتابعه اللي هي أصلا فيها اللي مكفيها حاجات سلبية لازم نديكم أمل في بكرة وأن ربنا بيعوض لأنه مش بيحب الحاجات الوحشة أدعوا لبعض واتمنوا الخير أنتوا متعرفوش ربنا خد مني إيه أو من غيري عشان يكرمني بحاجة تانية في حياتي”.

جوري بكر توجه رسالة لمتابعيها: أنتوا متعرفوش ربنا خد مني أيه ..

ويذكر أن جوري بكر كانت ردت على شائعة طلاقها المنتشرة عبر مواقع التواصل الاجتماعي من خلال منشور عبر حسابها على إنستجرام قائلة: “ أنا بخير الحمدلله وزوجي راجل محترم بخير وربنا يكرمنا إن شاء الله ونشوف ابننا على خير ادعولنا بس وكفاية شائعات أعصابي تعبت واللهي تعبت يارب تكونوا مبسوطين كده ومتطمنين… حياتي الخاصة خط أحمر”

تعرف ايضاً علي..رأي النجوم بالجدل الكبير حول فيلم باربي

وأكملت: “على فكرة أنا بخير ومافيش أي حاجة من الإشاعات اللي بتطلعوها عليا حصلت ومحدش يدخل يمثل ويقولي مالك خير حبيبتي عشان أنتوا مش بتسألوا عليا غير في المصايب لكن غير كده لا هفضل طول عمري صريحة وهقول اللي في قلبي لأني مبخفش غير من اللي خلقني”.

ومن الجدير بالذكر أن آخر أعمال الفنانة جوري بكر كان مسلسل جعفر العمدة الذي كان من بطولة محمد رمضان، هالة صدقي، زينة، منه فضالي، مي كساب، إيمان العاصي، عصام السقا، وكثير من النجوم الآخرين.

تابعنا/ من هنا

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock